Tuesday, April 19, 2016

Непрочетени книги #2

 Бях на косъм от това да се откажа да напиша този пост, защото сърцето ми крещеше просто да отсъствам от блога си пак със седмици, тъй като буук блогър сферата вече не е толкова enjoyable за мен, mainly заради новостите. Но все пак реших да се накарам да пусна нещо. 
 So, както се разбира от заглавието, това е вторият ми такъв пост, за първия кликнете тук. Младото ми мозъче по онова време мислеше, че притежавам ужасно много непрочетени книги and oh, how the tables have turned. Днес се явявам пред вас с около 105 непрочетени книги, които може би (със сигурност) ще останат такива. Днешният пост ще е mainly pictures, така че се надявам да ви харесат: 


 Тези исках да ги сложа първи, защото исках да обясня защо изобщо ги слагам при положение, че съм чела "Мъглороден" и постоянно говоря за трилогията. Listen, да, чела съм "Мъглороден", но никога не съм ги чела на английски, right? Затова й тези влизат при непрочетените ми книги. :д


 Да, срам и позор за семейството, но никога не съм чела "Властелинът на пръстените", макар че ги бях започнала по едно време. 


 А блогър, защото отказва да се смили над мен и да ми помогне с нещо веднъж в живота ми, тази снимка ще я гледате така. 



 Първата, "Името на вятъра" ми отне повече от месец и ме е страх да започна и втората част, която е разделена на два тома при нас. 


 "Пустинно копие" не мисля, че някога изобщо ще я прочета, освен ако препрочета първата книга и я харесам. "Вечна любов" съм я чела на английски преди дълго време, но прескачайки доста редове, така че я броя за непрочетена. И "Полудив" я започнах 2 пъти, но и двата пъти не успя да ми грабне интереса. 


 И двете ми се струват като доста интересни книги, обаче просто в момента нямам никакво желание да ги прочета. 




 "Елмазеният дворец" я купих единствено заради корицата, но книгата не ми допадна никак и я оставих, а "Въглен в пепелта" нямам търпение да я прочета, колкото може по-скоро. 



 За "Стъкленият меч" не съм толкова развълнувана, колкото бях, когато я купувах, заради ревютата на всички, в които се казва, че книгата ги е разочаровала, но все пак ще се постарая скоро да я прочета, тъй като "Алена кралица" я обичам доста. А "Не пускай ножа" не можах да я довърша, останах по средата. 



 "Балада" и "Ридание" не ги купих, защото много ме интересуваха, а само защото бяха на намаление и исках да притежавам книги. 


 "Ерагон" я получих като подарък за рождения ден, а другите си ги купих, защото искам да притежавам всички книжки от тази колекция (??). :д




 "Сянка и кост" си я взех от Турция, защото исках да прочета някоя книга на турски. 




 Тази книжка всъщност я бях купила с желание, но като я почнах не ми остана никакво желание да я продължа и вече от повече от година се чудя дали да я дам на някого. 



 И "Тайната история" съм я започвала, както много други книги, и "Щиглецът", но не знам защо не ги довърших. Може би ме беше страх да ги прочета at the time, но това лято I want to take care of them. 







 Да, третата я имам в три издания...


 И тъй като към края ми омръзна да свалям и подреждам всички книги, реших останалите просто да ги снимам, както са на рафта и със звездички съм отбелязала непрочетените:



 And all of them together:




 Also, защото просто трябваше отново да подредя рафтовете си накрая, ето ви и снимки на тях: 




No comments:

Post a Comment